Towards the future!

We are an Iberian group founded in 1989, when four brothers decided to unite their passion for motorcycles in a single company. Today, Multimoto continues with the same passion and management, being the reference company in the market of vehicle and accessories distribution. Since 2013, Multimoto has been distinguished with the "PME Excelência" award.

1989 – Foundation of Multimoto Motor Portugal, SA.

1995 – Becomes the official dealer of Suzuki, followed by Aprilia, Kawasaki, Polaris and Honda.

1999 – Distribution of the first brands of equipment and accessories throughout the country.

2004 – Becomes the official distributor of Arctic Cat.

2005 – Becomes the official distributor of Benelli and Keeway.

2007 – Multimoto starts to dedicate itself exclusively to the distribution of its brands of vehicles and accessories.

2010 – The Multimoto Group extended to the Spanish market with the creation of Multimoto Motor España.

2013 – Multimoto becomes the exclusive distributor of Kawasaki for Portugal.

2015 – Inauguration of the new facilities in Portugal.

2017 – Becomes the exclusive distributor of UM Motorcycles for the Spanish and Portuguese markets.

2018 – The Group becomes the exclusive distributor of Linhai for the Spanish and Portuguese markets.

2020 – The Group becomes the exclusive distributor of Segway Powersports for the Spanish and Portuguese markets.

2022 - Multimoto becomes the exclusive distributor of Kymco for Portugal.

Mission

Exceed expectations.
Strengthen relationships.

Provide our customers with quality, reliable and efficient products and services so that they are satisfied with the products and services sold/provided by Multimoto.

Vision

On the path of success.

Consolidate our position as market leaders and ensure our recognition as a reference company in the sector.

Values

Multimoto's DNA.

Our business is based on values, which are the principles that guide our actions, activities and the way we behave, both inside and outside the company. They reflect not only what we deeply believe in but also our aspirations as a company. We are proud of the values we stand for.

Customers First

Our focus is always the customer and to always live up to their expectations.

Passion

We work with passion, energy, and a positive attitude.

Integrity

We develop strong, ambitious, and trusting relationships.

Excellence

Providing a service of excellence, with quality and efficiency, promoting continuous improvement.

Careers

Your future is here!

The future of companies is built on success. And success is made of talented people... like you!

Find the current vacancies, we’re waiting for you.

On the path of Excellence

AMBITO

O SGQ da MULTIMOTO tem o seguinte âmbito:
Comércio por grosso e a retalho de veículos motorizados, suas peças e acessórios

Aplicabilidade:
O Sistema de Gestão da Qualidade foi concebido, criado e implementado de forma a dar cumprimento aos requisitos da Norma NP EN ISO 9001:2015;

No exercício das suas funções a MULTIMOTO, não aplica a metodologia no âmbito do design e desenvolvimento de produtos e serviços (8.3); assim como a validação e a revalidação periódica da capacidade dos processos de produção e de prestação do serviço para serem atingidos os resultados planeados, quando a saída resultante não possa ser verificada por uma monitorização ou medição subsequente(8.5.1f);

Esta situação não afeta nem a capacidade nem a responsabilidade da MULTIMOTO, para assegurar a conformidade dos seus produtos e serviços e aumento da satisfação dos seus clientes.

Política da Qualidade

Melhoria Contínua

1) Corresponder às expectativas dos clientes e, se possível, superá-las.

2) Garantir uma equipa estável, dinâmica e experiente.

3) Fornecer produtos com a melhor relação qualidade/preço do mercado.

4) Prestação de um serviço pós-venda de qualidade.

5) Promover o interesse e motivação dos colaboradores, para que, com entusiasmo, capacidade de iniciativa, e trabalho de equipa, todos possam contribuir para a conquista dos objetivos da empresa.

6) Cumprir os requisitos e melhorar, de forma continua e eficaz, o sistema de gestão da qualidade.

1)Incidências e Anomalias na prestação de serviços (se aplicável);

2) Cumprimentos dos prazos estabelecidos;

3) Fornecer produtos com a melhor relação qualidade/preço do mercado;

4) Qualidade dos produtos/serviços;

5) Facilidade de comunicação.